Wil je tijdswinst boeken door je officemanagement nog beter te structureren? Vraag jij je af hoe je backoffice gemakkelijk, sneller en beter georganiseerd kan worden? Weet jij dat het ‘papierwerk’ beter kan, maar weet je nog niet hoe?
Add To helpt je een handje met:
Word jij wanhopig van de ‘papierwinkel’?
Wil je een efficiencyslag slaan in je tijdrovende administratie?
Weet jij zeker dat het anders kan, maar weet je niet hoe?
Add To werkt met hoofd en handen aan:
Verlies je veel tijd met het zoeken naar bestanden?
Haal jij wel alle handige mogelijkheden uit je software?
Wil je sneller én gemakkelijker werken?
Add To geeft je handige tips en tools voor:
Geen tijd of zin om je administratie zelf te doen?
Handen tekort bij het secretariaat of de administratie?
Extra hulp nodig bij het organiseren van projecten of evenementen?
Add To neemt je heel wat werk uit handen:
+ Meedenken in praktische, efficiënte en doelgerichte oplossingen
+ Klant- en servicegerichte hands on ondersteuningen
+ Goed inlevingsvermogen
+ Professioneel, loyaal en betrokken
+ Snel, nauwkeurig en accuraat
Klachten? Niet fijn om te krijgen, maar ze zijn wél heel waardevol. Klachten geven je veel inzicht over wat je beter kan. Is je product/dienst wel zo goed? En hoe goed is je service eigenlijk?
De kunst is om een klacht serieus te nemen en snel correct af te handelen. Maar hoe doe je dat? Hoe registreer en manage je klachten? En hoe betrek je je klanten en medewerkers daarbij? Add To ondersteunt je met het opzetten, implementeren en uitvoeren van je klachtenbeleid.